The first story takes place in 1993. during the war in Bosnia and Herzegovina and the second one takes place in 1943. during the World War II. Both stories parallely complement one another during the film and after numerous disturbing events finally collide at a secret timeless cemetery. Considered to be cursed, the cemetery is the place where powerful forces are released before dawn: the Fire force- alternately present in both stories, and the force of the Dead- the force of people who died in all wars...