Nursery teacher Jenny and her boyfriend Steve, escape for a romantic weekend at an idyllic remote lake. However, the couple's peace is cut short when a gang of obnoxious kids provoke and steals the couple's belongings and vandalizes their car leaving them completely stranded. When Steve attempts to confront them he suffers a shocking and violent attack. Fleeing for help, Jenny is subject to a brutal and relentless game of cat-and-mouse as she desperately tries to evade her young pursuers and find her way out of the woods. Exhausted and distraught, she finally arrives back to the safety of the town, only to meet the parents.