Twenty-eight-year-old Val is attractive, university-educated and in a comfortable financial position. Moreover, she’s a very liberated woman constantly looking for new experiences to satisfy her sexual curiosity. She sleeps with whom she wants, when she wants. After different experiences, sex ends up becoming her way of life, which leads her to find love and practise prostitution, living through extreme experiences in both cases.