Madrid, 1975. Three women in their thirties start to appear in films after making their debut in cabaret and advertising commercials. Lina, Sandra and Eva are of different origins but all three women are attractive and act exclusively in “R” rated films, which were produced in Spain between 1976 and 1983. The three women meet on a film shoot and, from then on, appear in other films together. They end up becoming friends who share similar experiences.