The story of a mother losing her child, a young man who becomes a murderer, and about attempts to reconcile oneself with past events. It is also about two people trying to come to terms with the past - and with their own destiny. They are trying to accept the persons they have become, and at the same time they are seeking for a new way to relate to love.