Cecilie, 13 years old, is seriously ill and spends most of her time in bed, daydreaming about Sebastiano, whom she fell in love with on a trip to South Europe the summer before. One night, a weird little man called Ariel enters her room, and claims he is an angel. They enter a pact; to tell each other about the secrets of heaven and earth.