A strong and poetic love story based on Gunvor Galtung Haavik’s double life through 30 years. During the Cold War, she was employed by the Norwegian Ministry of Foreign Affairs, and assigned to the Norwegian Embassy in Moscow. With the information she had access to in the capacity of her position as interpreter and secretary, she frequently fed the KGB secret information, in her role as a Russian agent.