Erik considers leaving his wife and children for his somewhat younger lover Kaja. Sverre reluctantly has to participate in swinging in an attempt to boost a relationship that has gone dull. Their father visits his beloved – but senile – wife every week, and has started wondering if there wasn't anything more to life. The father and his two sons meet every Sunday, but all they talk about is soccer – and the fear that their favourite team Skeid would have to move down one division. A comedy about the big questions everyone ponders in life, and about the way men have a tendency to talk about football instead.