The hippie decade is coming to an end, and the eighties are approaching fast. Carl and Robert are two slacker characters who live in harmony with the world around them, and let life pass them by in a perpetual hash high. They earn a little dough on minor sales of pot, in their own opinion providing essential stimulus to a suffering population. After the worst drought of all times in the streets of Oslo, they are now ready for their last great scoop. Their dream of a hippie community in the countryside will finally become a reality! Enter Glenn, a financial backer with ambitious yuppie plans. Carl and Robert awake from their hazy harmony, and are forced to fight back. They’re about to enter a wild, dramatic and hysterically funny trip through the Oslo underworld and all the way to Finnskogen.