Karsten (35) has been in limbo ever since he became a widower four years ago. He thinks he is doing fine, until he meets what might be his big love. Victoria is a strong and successful business woman, and she represents everything Karsten despises. But is this really the case, or is he using it as an excuse in order to protect himself?