The class room fills up, but no teacher arrives. The boys in 3F are left on their own. Mikael never lets go of his bat. He needs his daily dose of smashed windows. Svend hates everyone, and likes to bully people. Especially Knut, who actually tries to be nice. Kee wants to throw out all foreigners, particularly the Paki who dumped his mother. David is sick to death of being bullied for the colour of his skin. While Jesus lives in his own world, and the world does not understand Jesus.