Year 1993, the bleakest time of the war in Bosnia and Herzegovina. A group of actors from Belgrade, utterly unaware of what they are letting themseilves in for, embark on a search for quick earnings on a “tour” around the Serbian Krajina. However, there they are thrust into the heart of war and begin to wander from warfront to warfront, from one army to the next.