Struja, is an uncompromising rocker of the demo band called When Dirty Harry Met Dirty Sally. To get the money for their album, Struja is ready to do anything, except give up his rocker’s ideals. However, when they are offered a gig - playing cheesy lovesongs at a wedding, the rest of the band – Struja’s best friend the keyboard player Mario, a handsome singer and bass player Deni and an indifferent drummer Zlajfa – have some serious persuading to do in order to make Struja accept a compromise. He first refuses with determination, but once his ex- girlfriend, Anja, announces that she is pregnant with him, Struja suddenly has more serious problems than just playing at the wedding...