In Paris, Pablo, 11 years old, puts up with his mother and her dissolute life. Abandoned once again, he decides to go looking for his father. So he bribes Louis, an aimless poker player, to drive him down South... Two guys on the road. Bad boys? Angels? Two cowboys drifting along in search of a home. Or is it just a friend they are looking for? Someone for whom one finally counts, a reason for becoming somebody. A personal film, human, honest and hopefull.