Having seduced Claudia, Gabriel is worried about her disappearance. Claudia, a victim of respectability, would be lost forever. When Gabriel discovers he has to share her, it’s his turn to feel distraught. He only regains hope with the help of a strange friend. Through Gabriel, we discover a mean-spirited family and when the heroine escapes from this hell, it’s up to her to take revenge. The film is a sharp yet subtle comedy of life, with "mysterious twists and turns".