A contemporary story that begins in Silesia, develops in Warsaw and ends abroad. It is a story about the creation of a soccer team of homeless people. The main hero is Jacek Mroz, fourty years old, ex-football player, representative of Poland - currently an inhabitant of Warsaw Central Train Station.