30-year-old Laura returns to Geneva after studying abroad. She has just split up with her boyfriend and doesn’t like where she works. One evening she meets Simon, a young street seller who offers her a rain-soaked newspaper. She suggests they go out for a drink and ends up giving him a place to stay.