A violent man in the highlands of the Greek province traffics emigrants and young hookers from the Balkan countries. The man doesn't dare to prostitute his teenage daughter, Fanny. Fanny, addicted to drugs now and mentally quite invalid, does not resist to the violence of her father and works for him as a prostitute.