In France, terrorist groups and intelligence agencies battle in a merciless war everyday, in the name of radically opposed ideologies. Yet, terrorist and secret agents lead almost the same lives. Condemned to secrecy, these masters of manipulation follow the same methods. Alex and Al Barad are two of them.