Comet Snape steals a grandfather clock and sets off to bring it back to his dying father in West Wales. Sometimes poignant, often very funny, Abraham's Point takes Comet on a journey of redemption from the dark streets of London back to the beautiful landscapes of Wales and to the little coastal village where his parents still live. Here in a shattering climax, we discover the dark secret that has haunted Comet for so long.