Antoine and Quentin are two 18-year-old identical twins, living in France with their father. When they learn of the death of their mother, they take to the road, intending to hitchhike to Spain to attend her funeral. On the way, the two brothers get to know one another better and soon discover that they are not so alike as they had thought...