Handsome neurologist Filip Morawski is looking forward to spending a naughty weekend with a young nurse colleague named Dominika. Unfortunately, his wife may stand in his way and put a kink in his sultry plans. As a man who works with a scalpel day in and day out, he will not let this small obstacle stop him from his well laid plans...or so he thinks.