A story of contrast between West and East - stereotypes and cultural differences but also on the things that they have in common. Waldemar, an unspoilt, naive young man, one day decides to explore the unknown West. He asks a certain Mr. Kuka for advice, who gives him a few lessons on how to behave in the West and why he should be careful so he won't come back in a "How can I serve you?" T-shirt. Kuka suggests that Waldemar should go to Vienna. Yet at the bus station Waldemar starts suspecting that Mr. Kuka’s advice doesn’t always correspond to reality.