A modern married couple and their eight-year-old son. The man, in his mid-thirties, works as a tax consultant for an import - export company. His thirty-year-old wife looks after the home and their child. A risky promotion for the husband raises the family’s social and financial expectations. Against the backdrop of a harsh everyday reality, the protagonists will be laid bare, revealing their different wants and needs that will make communication between the couple more and more problematic.The hero’s inability to deal with the increased demands of his social milieu and his wife puts an unprecedented strain on their relationship, driving it to the breaking point.