Panos belongs among the nighttime travelers, driving his truck along endless highways. In search of his freedom, he enjoys the gifts offered to him by his journey. But back in society there is a man called "Lochagos", who’s had enough of the mess that the world has become. He decides to go to prison as a volunteer “lifer,”because he believes things are better on the inside than on the outside.When the two men meet in prison, they try to resolve their philosophical differences and turn the cell they share into a boxing ring.