An allegorical title, Carousel represents the cycles of Elli’s life. She is a young woman who, having been “cured” of psychological traumas after being raped as a teenager, now deals with the difficulties of daily life. A photographer by profession, she devotes much time to taking care of her young children who have been abused. At the same time, in order to supplement her income, she opens a café along with her friend Olga. And while everything in her life seems well balanced, a series of successive incidents cause her to regress. At first some curious coincidences remind her of her childhood traumas. Gradually, however, the threat becomes personified with the appearance of a mysterious man. The shadows of the past meet the present resulting in turning Elli’s life into hell...