Confronted by a series of events he doesn’t understand, a boy, appearing out of nowhere, takes on the identity others give him: the son of Charlie, the ringleader of a criminal gang. Without any real proof, the identity of “Charlie’s son” will be revealed by the final oedipal act: making love with his alleged mother, and killing his alleged father.