Bulgaria, the night of October 18, 1922. A rampageous young man – an American – is forced to get off the Orient Express at a small station. The chief of the railway station and his daughter are quite unwilling to put up the stranger. Gradually, the American wins their trust. The three of them become involved in a strange love triangle...