Albania, 1914. The German Prince Wied is named King of Albania. He receives a letter from the Muslim fanatics; he is asked to undergo circumcision, but he refuses. Shestan, a Moslem, and his four friends set off to fight for their country. Instead of the enemy, Shestan meets Agnes, a Catholic, who has been sent to a convent against her will. They fall in love. Shestan and his warriors fail to find the war, the war keeps changing and moving around. Having found love, Shestan gives up war and takes Agnes home.