The US President and UK Prime Minister suddenly fancy a war. But it'll be quick this time. Promise! The US General Miller doesn't think so and the British Secretary of State for International Development, Simon Foster agrees with him. But, after Simon accidentally backs military action on prime-time TV, he suddenly has a lot of friends in Washington, DC.