In his hotel room, hired killer Ralph Milan is making preparations to assassinate a key witness in a trial. Next door, François Pignon is about to commit suicide, unable to go on living after his wife left him. Milan is a pro, a man who knows what he is doing, and a man who gets results. Pignon is one of life's losers, a walking disaster area who has barely enough gumption to kill a comatose fly. But Pignon does have one talent, a gift for annoying people and driving them to the edge of reason - as Ralph Milan soon discovers...