It's the rock 'n' roll era in Germany – the lust for life and rebellion are in the air. Lulu, the daughter of a bankrupt factory owner, falls in love with a handsome but penniless black man. The inhabitants of the conservative small town are horrified, and especially Lulu's mother tries to stir the prejudices in her friends to fight against this unwanted love affair. She orders her chauffeur, Schultz, and her doctor, von Oppeln, to do everything they can to spoil the lovers' happiness. But Lulu and Jimi won't let anybody or anything get in their way! They live and love on the run, always one step ahead of their pursuers. Until they fall into a trap ...