When Boris and Sandra meet it is love at first sight. They have nothing in common - he is an artist and illustrator, she is an estate agent - but they know they are meant for one another. Boris, however, has another fatal addiction, drugs, but Sandra is determined to come to his aid. How long can this seemingly perfect union last...?