London, the present. Soon after leaving prison, Eddie has his eye cut out by a loan shark chasing an old debt. Eddie's other eye will only be spared upon repayment. Desperate for cash, Eddie phones Linda, a childhood sweetheart. She lives in Saxon - a ghost-town of grim flats run by a corrupt council. Linda is very wealthy. Her husband Kevin won a million pounds on a TV quiz show. But Kevin has gone missing, feared dead. Eddie offers his services as an amateur sleuth, and so embarks on a comically gruesome journey through the surreal underworld of Saxon: the place where he grew up, the place where his mother works as a prostitute, the place where he murdered a bailiff.