The misadventures of Largo, the hidden heir of multimillionaire Nerio Winch, founder and majority shareholder of the W Group. On the death of his father (drowned in suspicious circumstances), Largo – who was adopted almost 30 years previously in a Bosnian orphanage – is imprisoned in the Amazon after being accused of drug trafficking. What if these two events are part of a plot to take control of the Winch empire?