The Van Steen family go to the coast for the summer because Blinker’s father has found a job as a beach lifeguard. At the same time, the multinational Blix is experiencing problems. The company has to quickly get rid of some toxic barrels but doesn’t know how to go about it. They ask for help from Anna Barbera, a woman who is prepared to do anything to achieve her aim. Her actions disrupt Blinker and his family’s quiet summer...