The two brothers Michele and Lorenzo live in their parental home in Italy. Michele, a dog trainer, is introverted and difficult to approach. The extraverted jazz musician Lorenzo is always open for new encounters. They learn that their father, Dario, who left 12 years ago, has sold their house and now lives in Marrakech. They travel to Marrakech to get their house back.