The sequel to the highly successful A Kind of America. The story of the three brothers continues... After the release of Guilty City, the film of director Tamas, the boys broke down. They get a postcard from the US and off they go to NYC to find impostor Alex who ran away with their 60 million and the girlfriend of Akos. It turns out that Alex must stage a play, otherwise a Hungarian mafioso will give him a difficult time. The three brothers buy the rights to the play before Alex, but the swindler has no choice but cheat them again... Punches and kisses fly, beautiful girls dance and sing, Timi and the mafioso's daughter Vivi are on stage, and East West the new musical might become a smashing hit directed by Tamas...