Fortysomething architect Mathieu is happily married. When his mother falls ill, he returns to his provincial hometown to be by her side. Alone and in a state of shock due to his mother's coma, he re-encounters Maya, his childhood love. Time hasn't erased the chemistry between them, and the former lovers start seeing each other again, throwing themselves headlong into a desperate, crazy love affair that drags the man towards madness.