Ariane and Hugo decide to swap professional lives in order to escape the routine of their ten-year marriage, which makes them feel like hamsters on a treadmill. She suddenly finds herself in charge of a building equipment rental company and he tries his hand at door-to-door jewellery sales... But is life more beautiful when seen from the other side of the bed?