Super Charmoussey. Once again, this year all the residents of Charmoussey – a small village nestled in the valley and severely hit by the recession – rally behind the mayor to avenge themselves and finally win victory over Super Charmoussey, a thriving family ski resort. From now on, no holds are barred and everything is permitted, including spying, denouncement and corruption... This year, the war of the misses is declared!