A teenage girl is hiding a man in her bedroom closet. She lives alone with her mother who is ignorant to the man's presence. At first the man and her play games, make up rules a,d flirt with each other, but slowly the man get bored with her girly ways and starts to spy on the mother. One day after a jealous fight, the man leaves the closet and sneaks his way into the mother's life. Now that he has gained control over both women it seems like he is just there to destroy them, but it is now that we realize there is a link between the man and the missing father.