Carmo, feeling suffocated by her small town, shits the road on her mile-long legs, traipsing through untamed Brazilian border country. Barely dodging the minefield of sleazy thugs at her heels, she is rescued by an unlikely knight in shining armor, who comes out of nowhere. Unfortunately, the uncouth Marco, bound only by his wheelchair, is reluctant to include her in his own getaway plans. Carmo is determined to prove they can be partners in crime, and they set out together in Marco's dilapidated truck, over treacherous terrain, to find the desperadoes who have hijacked Marco's loot.