Ana has nursed her husband through his cancer. Now he is gone she finds herself alone in their home surrounded by the stark landscape of Exmoor in Devon. Frazer, a neighbour who lives with his wife three fields away, begins to visit Ana. Something more than is said begins. They spend time together, most mornings sitting eating breakfast on Anas patio wrapped in thick winter coats, scarves and hats. Hot cups of tea and toast. Ana needs to understand her loss and her feelings of guilt. She talks with Frazer. Frazer is there, a solid presence...