Shy loser Diego wakes up after an accident and has been transformed into Tony T. a smooth-talking no-holds-barred stuntman. Suffering from a case of Frontal Syndrome he's the perfect case-study for young neurologist Jaana. Everyone hopes that Diego will soon recover, accept for Diego himself.