Marie, a lonely introverted young woman, has dedicated her life to the pursuit of athletic excellence. When she suddenly collapses due to an infenction in her immune system, she is forced to rest. Now she starts realizing there are a lot of things she misses in her life. Marie decides to temporarily move in with Bobby, her boyfriend, in his flat on Left Bank (part of Antwerp). Their passionate relationship offers her a lot of comfort. They are very happy together. That is until Marie discovers that the previous tenant of the flat, Hella, has mysteriously disappeared. She becomes obsessed with Hella's disappearance. She begins to doyubt whether she can really trust Bobby. Life in Left Bank, once envisaged as a dream town, becomes an alienating nightmare.