Paul Carty is 19, and bored out of his mind. His mother died a year ago. He lives in middle class suburbia with his silently grieving father and feisty young sister, Molly. Carty works as a junior civil servant and spends all his wages on clubs, records, football and gigs. It's at a Bunnymen gig that he meets Elvis. Elvis changes everything.