Two men, Jesús and Franco, walk for a long time until they arrive at the bus stop. After a monotonous ride, they reach a place where they meet other workers waiting for a contractor to offer them an exhausting and underpaid job from the window of his car. But Jesús and Franco are not typical immigrants, and the story will take an unexpected turn.