In Gorgiti, a mountain town in Tuscany, Carlo and Grazia spend every night baking bread in their wood-burning stove for retailers: it’s a family tradition. In Centocelle, on the outskirts of Rome beyond piazza delle Camelie, a few young people pass moments of their life together. Parallel existences in far-flung and dissimilar universes in today’s Italy, opposites in the generational turnover that are perhaps irreconcilable as well.