In contemporary Prague a young musician is obsessed by jealousy for his beautiful girlfriend Klara. He engages a private detective to spy on Klara but this starts an uncontrollable series of accidents, misunderstandings and traps culminating in an unusual Venice... From the novel by Michal Viewegh, with the same name.